tirsdag 6. januar 2009

Dagen i dag

I dag har jeg vært på skolen da, skjedde ikke noe stort, måtte jobbe med heldagsprøve, som jeg ikke skjønte stort av:p
Etter skolen så venta jeg på bussen som vanlig, veldig hendig at bussen min går 35 min etter skolen er ferdig, er så godt og kaldt u
te nå så^^ hehe.
Så tok jeg bussen til Moss, for å trene:) Var deilig å trene igjen, siden jeg ikke har fått gjort det på en stund pga. sykdom og shit;o Fant også ut at jeg har gåt
t ned 6 kilo, selvom det har vært jul;O Det er ikke dårlig syns jeg:P

Nå ser jeg på "Unge Mødre", og seinere skal jeg nok spise lasagne og se på en ny film jeg har fått i posten: "The Black Dahlia". Det er en film som jeg har ventet på, for jeg syns denne saken er så spennende. Hvis du ikke har hørt om dette før så er det jo bare å bruke Wikipedia:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar