torsdag 12. februar 2009

Jenter!



Det er noen ting jeg alltid har lurt på, hvorfor er det sånn at jenter er så slemme mot andre jenter?
At man alltid skal være bedre, penere og smartere?

Jenter juger for å få det som de vil, og er falske som fy!

En ting som jeg synes er ganske rart er;
F.eks. når en gutt slår opp med dama si, og finner seg ei ny rett etterpå, så skal ho eksen bli sur på den nye dama og kjefte på ho? På hvilken måte gir det mening?! Hvis det er noen man skal være sur på er det jo gutten, selv om han heller ikke har gjort noe galt, etter min mening!

Noen andre som er enig i problemstillinga mi? Er vi jenter virkelig så fæle?

1 kommentar:

  1. jenter er de fæleste skapningene på denne jord. vi er så slemme med hverandre :O en god grunn til at de fleste vennene mine er gutter;)

    fant deg på bloggen til qutee. og så spm ditt
    fikk bare lyst å svare

    du kan bruke eyeliner oppe og nede ja. men hvis du vil ha større øyne,anbefaler jeg å ikke bruke svart eyeliner på våtkanten,for da vil øynene dine se smalere ut. da kan du heller bruke hvit eller en hudfarget eyeliner:) så kan du bruker svart eller brun under våtkanten:) om du vil ha intense øyne og mere markante kan du ta svart på våtkanten :)

    SvarSlett