torsdag 26. februar 2009

Solbrun!

Jeg fikk en kommentar om at jeg burde skrive om min erfaring med betakaroten.
Dette er produktet jeg bruker:


"Solbrun", dette har jeg kjøpt i Sverige, og det inneholder kun 20 mg betakaroten, men inneholder mange andre vitaminer som er bra for kroppen!
Du kan lese mer hva det inneholder her, bare gå inn påHår/Hud/Naglar, og så "Solbrun".
Jeg synes selv at dette er et kjempe bra produkt, og jeg har blitt mye brunere, for å si det sånn, det ser ut som jeg har på meg hvit truse, i forhold til resten av kroppen;p

Jeg har tatt sol også, men jeg tror ikke jeg hadde blitt så brun hvis jeg ikke hadde tatt disse pillene.

1 kommentar:

  1. Ikke fo rå legge en demper på stemningen, men....


    - Spis heller frukt
    De danske forskerne har tatt for seg til sammen 815 kliniske studier for å danne seg et bilde av vitaminenes effekt. Av disse plukket de ut de 47 beste.

    Det viste seg da at vitamin C og selenium verken økte eller reduserte risikoen for å dø. Vitamin A økte derimot risikoen med hele 16 prosent, betakaroten med rundt sju prosent, og vitamin E med fire prosent.

    Ernæringsfysiolog Hanna Hånes mener studien er troverdig, og kommer med en klar oppfordring:

    - Unngå høye doser med tilskudd av vitamin A, E og betakaroten. Hvis du har tro på at antioksidanter virker, bør du heller spise frukt og grønt. Vi vet at det virker forebyggende, sier hun.

    SvarSlett